טקסט הודעת פורום
9/1/2008 1:10:00 PM
שי ס
האם אפשר?
נושא:
האם אפשר?
תאריך:
9/1/2008 1:10:00 PM
מחבר/ת:
שי ס
האם אפשר להרכיב שרשרת 9 + קסטה 9 עם גלגלי שיניים ששמשו ל8 הילוכים מקדימה עד עכשיו?
חזרה לפורום