הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2008 4:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מעדיף לרכב.
נושא: אני מעדיף לרכב. תאריך: 9/1/2008 4:21:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בחורף פחות חם, אבל יש פחות שעות אור, והן מקבילות לשעות העבודה.
בחורף ישנם מספר ימים שבהם יש בוץ. אני לא רוכב בבוץ, ובימים האלה אני רוכב בשבילים לבנים, או אפילו סלולים...


חזרה לפורום