טקסט הודעת פורום
| 9/1/2008 4:21:00 PM |
|
נושא: אני מעדיף לרכב. תאריך: 9/1/2008 4:21:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בחורף פחות חם, אבל יש פחות שעות אור, והן מקבילות לשעות העבודה. בחורף ישנם מספר ימים שבהם יש בוץ. אני לא רוכב בבוץ, ובימים האלה אני רוכב בשבילים לבנים, או אפילו סלולים...
|
חזרה לפורום |
|
|