נושא: חיזוק שפיצים בגלגל תאריך: 9/1/2008 9:34:00 PM
מחבר/ת: avi halima
שלום לכולם. ברכיבה האחרונה הופיע בגלגל האחורי רעש שכנראה מעיד על שפיצים משוחררים . מהיום שהאופניים אצלי (מרידה AM500) לא חוזקו הגלגלים אצל המכנופן. בבדיקה ידנית נראה שיש קצת חופש והייתי מעוניין לדעת האם יש דרך פשוטה לביצוע חיזוק באופן עצמאי . תודה לכל המגיבים
|