הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2008 9:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני טוריקה עם תוכן  Gary Fisher Hi Fi Delux 2008
נושא: Gary Fisher Hi Fi Delux 2008 תאריך: 9/2/2008 9:48:00 AM
מחבר/ת: בני טוריקה

אני רוכב היום על Haro Shift 5 2007
ואני מעוניין להחליף/ לשדרג אותם ל-Gary Fisher HiFi Delux 2008
מישהו מכיר אותם ויכול לחוות דעה?
שמעתי שיש בעיות בסדקים בשילדה באופני Gary Fisher
אני שוקל כ- 90 ק"ג האם הם יכולים להתאים לי?

תודה
בני


חזרה לפורום