נושא: Gary Fisher Hi Fi Delux 2008 תאריך: 9/2/2008 9:48:00 AM
מחבר/ת: בני טוריקה
אני רוכב היום על Haro Shift 5 2007 ואני מעוניין להחליף/ לשדרג אותם ל-Gary Fisher HiFi Delux 2008 מישהו מכיר אותם ויכול לחוות דעה? שמעתי שיש בעיות בסדקים בשילדה באופני Gary Fisher אני שוקל כ- 90 ק"ג האם הם יכולים להתאים לי?
תודה בני
|