הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2008 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס סנין עם תוכן  תהיה בעייה..
נושא: תהיה בעייה.. תאריך: 9/2/2008 10:54:00 PM
מחבר/ת: אלכס סנין

בהעברת ההילוכים ... נתקלתי בזה כמה וכמב פעמים
למיטב דעתי יש קראנקים שמיועדים ל 8 ו ל -9 הילוכים ...
הבעייה היא שהשרשרת נתפסת במרווח בין הפלטות 2-3 ... 1-2 פחות בעייתי ...


חזרה לפורום