טקסט הודעת פורום
| 9/2/2008 10:54:00 PM |
|
נושא: תהיה בעייה.. תאריך: 9/2/2008 10:54:00 PM
מחבר/ת: אלכס סנין
בהעברת ההילוכים ... נתקלתי בזה כמה וכמב פעמים למיטב דעתי יש קראנקים שמיועדים ל 8 ו ל -9 הילוכים ... הבעייה היא שהשרשרת נתפסת במרווח בין הפלטות 2-3 ... 1-2 פחות בעייתי ...
|
חזרה לפורום |
|
|