נושא: אחלה אופניים תאריך: 9/3/2008 7:07:00 PM
מחבר/ת: אייל פרוסט
אהלן, לאחר סקר לא קטן קניתי את ה - ESTX30 (שונים מה - 50 רק במכלולים) ומבסוט עד הגג. אני רוכב שבילים וסינגלים המתקשחים עם הזמן. אופניים מהירות וקלות, שלדה מעולה (נקיה מבעיית השבירות שאפיינה את הדגמים הקודמים) ואוכלות שטח בלי לימון. לא זולות יחסית למכלולים אבל אחרי סיבוב לא ארוך תבין למה :) אם יש לך שאלות ספציפיות - שדר.
|