נושא: אחלה תאריך: 9/3/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת: ליאור סיסו
בגדול יש לי stumpjumper 07 אחלה אופניים לשבילים.אבל בזמן האחרון אני יורד את הגלבוע בשטח יותר אגקסיבי ואני מרגיש שגם כל הכבוד ל stumpjumper שהם קצת עדינים אבל סה"כ מהירים וקלים בעליות...הבעיה זה בירידות.אני יודע שהם יקרים ומודע לזה שאני אצתרך להוסיף עוד כסף...השאלה שלי אליך אם אתה ממליץ על משהו אחר שהוא קצת יותר זול?
|