נושא: איך לכוון בולם תאריך: 9/4/2008 8:33:00 AM
מחבר/ת: נעם לשם
שלום שגיא ככל שהבולם ´רך´ יותר ככה הוא בולם יותר- תרתי משמע הוא גם בולם את כל הזעזועים אבל גם בולם את ההתקדמות שלך ומקשה על התקדמות מהירה, אני כמעט ולא רוכב סינגלים אבל שאני נכנס לשטח קשה אני מחזק את הבולם- עשה כהבנתך, מקווה שעניתי על שאלתך. ;)
|