נושא: עזרה בקשר לקפיצה עם האופניים תאריך: 9/4/2008 5:21:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון
אני אוהב לקפוץ עם האופניים אבל אני מצליח רק עם תנופה ממש מהירה בלי תנופה זה כמו לרדת במדרגות עם האופניים אז אני צפיתי בכמה סירטונים בYOUTUBE שיש כל מיני רוכבים שבקושי זזו ו הם קופצים טוב בלי להתעפך קדימה הוא ליפול מה אני צריך לעשות איזה תנוחה עם הגוף הוא משהוא שאני יוכל לעשות את התרגיל נכון כי עם מהירות אני קופץ ממש טוב ו בלי ממש מעפן עשיתי תמונה בצייר איך שאני רוצה ו איך שאני עכשיו .
|