הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/4/2008 8:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  זה בדיוק אותו עקרון ..
נושא: זה בדיוק אותו עקרון ..  תאריך: 9/4/2008 8:03:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

עם מהירות פשוט יותר קל ..
אתה פשוט מאוד צריך למשוך למעלה את הקדימה של האופניים ... ברגע שאתה מגיע עם הגלגל הקדמי לקצה (תמשוך כמה שיותר לקצה) תמשוך את הגלגל הקידמי למעלה .. כאילו ווילי קטן וזהו .. אין לי דרך אחרת להסביר את זה ..


חזרה לפורום