הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2008 12:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים בן שושן עם תוכן  מה שאתה צריך לעשות..
נושא: מה שאתה צריך לעשות.. תאריך: 9/5/2008 12:27:00 AM
מחבר/ת: חיים בן שושן

אתה צריך בעצם לבוא לקפיצה עומד על האופניים ולמשוך את עצמך אחורה במצב של נחיתה על הגלגל האחורי כמובן אבל כאילו בול ביחד עם הקפיצה ככה שלא יהיה רעש מהג´נטים ותדפוק חלקים באופניים.. פשוט קפיצה חלקה, לפי מה שהבנתי אתה מתכוון לקפיצת חומות וכד´ שאתה נוסע קצת על החומה באיטיות ואז יורד אותה.. מה שיכל לעזור לך בנחיתה כמו שאני עושה זה בעצם להיעזר עם הברקס האחורי לשמור על האיזון ועל הקפיצה כשאתה יורד. מקווה שעזרתי..


חזרה לפורום