נושא: רוכבים לצילומי סרטון תאריך: 9/5/2008 10:00:00 AM
מחבר/ת: miki
אני מפיקה סרט תדמית קצר לחברת הייטק שעוסק במערכת נווט חדשנית לאופניים ואופנועים אני מחפשת רוכב אופני שטח ורוכב אופני כביש בסביבות גיל ה-40 (בעלי מבנה אתלטי) לצילומים ב-11.9 הצילומים יתקיימו באזור הרי ירושלים כל רוכב יצטלם כ-4-5 שעות וצריך להגיע עם האופניים (דגם אמריקאי), הלבוש וכל האביזרים הסרטון יופץ פנימית בחברה, כך שהוא לא ישודר בשום אמצעי תקשורת אין צורך בכישורי משחק - מדובר בעיקר בצילום הרכיבה עצמה התשלום יחסית סמלי - 400 ש"ח :-) אנחנו צוות קטן של אנשים טובים ומקצועיים במידה ומעוניינים להשתתף - אנא צרו איתי קשר מיקי דיין, עושים גלים, 0505-672872 או במייל: [email protected]
|