הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2008 11:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גלעד ברנט עם תוכן  חריקה בבולם
נושא: חריקה בבולם תאריך: 9/5/2008 11:09:00 AM
מחבר/ת: גלעד ברנט

יש לי בולם של srslntour האופניים של חברת טרק יש לי חריקות מהבולם איזה שמן אני צריף להוסיף ואיך מוסיפים אותו?


חזרה לפורום