טקסט הודעת פורום
9/5/2008 11:09:00 AM
גלעד ברנט
חריקה בבולם
נושא:
חריקה בבולם
תאריך:
9/5/2008 11:09:00 AM
מחבר/ת:
גלעד ברנט
יש לי בולם של srslntour האופניים של חברת טרק יש לי חריקות מהבולם איזה שמן אני צריף להוסיף ואיך מוסיפים אותו?
חזרה לפורום