הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2008 12:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תמיר לביא עם תוכן  תשתמש בפדל קיק
נושא: תשתמש בפדל קיק תאריך: 9/5/2008 12:59:00 PM
מחבר/ת: תמיר לביא

כדי לרדת דרופים (מה שאתה מתאר פה) אני לרוב משתמש בפדל קיק אם המהירות נמוכה מידי מכדי למשוך את האופניים רק עם הגוף.

מה שאתה צריך לעשות זה ברגע שאתה מגיע כמעט לקצה לתת פידול אחד חזק ולקחת את הגוף טיפה אחורה זה ירים לך את הגלגל הקידמי באוויר.
רק צריך להיזהר לא לתת פידול חזק מידי ביחד עם המשיכה של הגוף זה יכול להיגמר בהפכה אחורה (כל עוד אין לך שליטה בברקס האחורי)

(כל מה שרשמתי פה זה בגדר המלצה בלבד)!

תמיר.


חזרה לפורום