הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2008 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  קפיצה עם האופניים
נושא: קפיצה עם האופניים תאריך: 9/5/2008 3:40:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

תקרא את המאמר הבא: http://www.tapuz.co.il/bike/artinfo.asp?CID=22&SID=12&InfoID=121

שים לב שעדיף לתרגל דרופים נמוכים בהתחלה ע"מ לתפוס ביטחון וטכניקה נכונה.

אני חושב שגם תרגול באני-הופ יעזור, תקרא/תצפה בבאים:
1. http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=224
2. http://j.nana10.co.il/Article/?ArticleID=398413&sid=128
3. http://www.informa-tv.co.il/EmaApplicationServices/Informatv/BrowseItem/Informatv/Categories/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%91%D7%90%D7%A0%D7%99%20%D7%94%D7%95%D7%A4%20%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%A2%D7%9C%20%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%94.ema

מקווה שיעזור. בהצלחה :)


חזרה לפורום