טקסט הודעת פורום
| 9/5/2008 6:21:00 PM |
|
נושא: אני לא חושב שיש יותר תאריך: 9/5/2008 6:21:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אני חושב שאני קניתי את האחרונות או את בין האחרונות.. אני לא בטוח שהם מייבאים יותר (ככה הם אמרו לי כשאני חיפשתי) הם עולות ברשת 4200 אני חושב אבל אפשר להוריד אותם קצת אחלה אופניים לAM אגרסיבי
|
חזרה לפורום |
|
|