הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2008 6:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אני לא חושב שיש יותר
נושא: אני לא חושב שיש יותר תאריך: 9/5/2008 6:21:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אני חושב שאני קניתי את האחרונות או את בין האחרונות..
אני לא בטוח שהם מייבאים יותר (ככה הם אמרו לי כשאני חיפשתי)
הם עולות ברשת 4200 אני חושב
אבל אפשר להוריד אותם קצת
אחלה אופניים לAM אגרסיבי


חזרה לפורום