נושא: לא מסכים לגמרי תאריך: 9/5/2008 6:25:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
תראה אם אתה בעליה עדיף לך שהבולם יהיה קשיח יותר כדי שתשקיע פחות כוח (אם הבולם היה רך היית משקיע חלק מהכוח בזה שהוא מתכווץ) אך עדיין לא קשיח לגמרי כדי שיספוג את האבנים הקטנים אחרת זה ירים לך את הגלגל הקידמי מה שבד"כ הורס את קצב העלייה לגבי ירידות עדיף שיהיה רך מאוד כדי שישכך לך את כל הזעזועים בדרך אבל שים לב שהוא לא רך מדיי ככה שאתה מגיע איתו עד לסוף המהלך (טורק אותו, מגיע לסופו) אבל אתה לא שוקל כלכך הרבה ואתה לא קופץ או משו אז אני ממש בספק אם תטרוק אותו..
|