טקסט הודעת פורום
| 9/6/2008 10:56:00 AM |
|
נושא: שמן על הבולם תאריך: 9/6/2008 10:56:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
היי,
בבולם האחורי כבר כחצי שנה יש לי שמן על הרגל, אחרי כל רכיבה אני מוריד אותו וברכיבה הבאה הוא שוב מופיע.
מה יקרה אם אני לא ישלח את הבולם לטיפול ?
|
חזרה לפורום |
|
|