נושא: אבד ציוד רכיבה מחפש אותו בנרות תאריך: 9/6/2008 1:12:00 PM
מחבר/ת: גלעד גורן
בוקר טוב לכולם
אבד לי היום (יום שבת 06/09) מוט כיסא בצבע שחור של חברת PIVOT ואוכף (כיסא) של חברת ספשליזד הבעיה היא שאני לא יודע איפה הוא נפל מהאוטו או בכוכב יאיר באזור רחוב בית אל או באזור מבצר אנטיפטרוס ת.רכבת ישנה ראש העין אשמח לשמוע אם מישהו מצא את המוט והאוכף שלי
המוצא הישר יבורך
תודה רבה לכולם
גלעד 0506274435
|