טקסט הודעת פורום
9/6/2008 6:20:00 PM
בני תבורי
מד דופק
נושא:
מד דופק
תאריך:
9/6/2008 6:20:00 PM
מחבר/ת:
בני תבורי
שלום, אני רוכב חדש, פחות משנה, מבקש חוות דעת על מד דופק פולאר FS2C
תודה.
חזרה לפורום