הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/6/2008 6:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני תבורי עם תוכן  מד דופק
נושא: מד דופק תאריך: 9/6/2008 6:20:00 PM
מחבר/ת: בני תבורי

שלום, אני רוכב חדש, פחות משנה, מבקש חוות דעת על מד דופק פולאר FS2C
תודה.



חזרה לפורום