הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/6/2008 7:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  נוחיות רכיבה
נושא: נוחיות רכיבה תאריך: 9/6/2008 7:10:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

נכון שלכול חברה מקצועית יש שלדה מתאימה לסגנון xc.
אבל אני הייתי בודק דבר ראשון את הנוחיות שלי וגודל השילדה.
לכול חברה יש שוני מסויים בין המידות.
תבדוק מספר דגמים וקח את הנוחות ביותר.
אתה לא תרגיש בהבדל בין 24 ל-27 הילוכים,כך שמספיקים 24.
כך גם למעצורי דיסק-ברמת המחירים שלך עדיף מעצורי V אם רפידות טובות.
את ההפרש שחסכתי השקע בבולם קידמי יותר טוב.
כמובן שישאר כסף לקסדה,כפפות,משאבה וחומר נגד פנצרים בפנימיות.


חזרה לפורום