נושא: גיא תנסה את GT תאריך: 9/6/2008 7:52:00 PM
מחבר/ת: תנין ורוד ורוד
GT מייצרים את דגמי הזנב הקשיח שלהם עם צינור עליון Top Tube ארוך במיוחד. אי לכך האופניים שלהם מתאימים יותר לרוכבים גבוהים (יכול להיות שחברות נוספות מוכרות בכך, אך אני לא מכיר). אתה תצטרך מידה של 22 אינץ´. ל GT יש את הסדרה של דגמי ה Avalanche שאמורים לעלות בין 1600-3500 ש"ח. תנסה.
|