טקסט הודעת פורום
9/7/2008 12:09:00 AM
אסף פרץ
לפי מה שאני יודע...
נושא:
לפי מה שאני יודע...
תאריך:
9/7/2008 12:09:00 AM
מחבר/ת:
אסף פרץ
הם יביאו עכשיו X6 ודגם נוסף שהוא-X6 COMP...
חזרה לפורום