טקסט הודעת פורום
| 9/7/2008 12:12:00 AM |
|
נושא: תן קצת יותר פרטים תאריך: 9/7/2008 12:12:00 AM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב
לאיזה סגנון רכיבה באיזה תנאים אופניים ל15 ק"מ זה כללי מידי לגבי הרכבת זה תלוי יש רכבות שמאפשרות כניסה אם האופניים ויש כאלה שלא ניראה לי שזה תלוי במצב רוח שלהם באותו יום אבל לפי החוק זה עדיין אסור
|
חזרה לפורום |
|
|