טקסט הודעת פורום
9/7/2008 9:30:00 AM
רונן סימוניץ
גאינט אנטם
נושא:
גאינט אנטם
תאריך:
9/7/2008 9:30:00 AM
מחבר/ת:
רונן סימוניץ
שלום כולם
אני לפני רכישה של גאינט אנטם S
חוות דעתכם
מה כדאי להשאיר באופניים הללו מה כדאי לשדרג
תודה
חזרה לפורום