טקסט הודעת פורום
9/7/2008 10:19:00 AM
בוריס ריבקוב
תיק
נושא:
תיק
תאריך:
9/7/2008 10:19:00 AM
מחבר/ת:
בוריס ריבקוב
שעלתי מנהל תחנת רכבת אשדוד והוא אמר שבתוך התיק אין שום בעיה.
חזרה לפורום