נושא: נווה שלום תאריך: 9/7/2008 11:01:00 AM
מחבר/ת: יניב ש
איזה סגנון שבילים אתה מחפש ? בעקרון בנו שם מסלול DH טוב ויש עוד כמה סינגים XC לא משהוא מלהיב . כדי להגיע לתחילת מסלול DH יש להכנס ישר ליער כל הזמן עד שמצד שמאל רואים עמוד חשמל גדול . הסינגל מתחיל מס´ מטרים מצד שמאל של עמוד החשמל. יש לשים לב שיש לקחת את הפנייה שמאלה כ 10 מטר מתחילת הסינגל . מתחיל תלול וממשיך זורם מאוד עם קיקרים שזורקים גבוה .
בסוף השביל יש גאפ של כ 1.5 מטר אבל כ- 3 מטר רוחק שצריך לעבור . ניתן לעקוף אותו אם לא רוצים .
סינגל מומלץ ביותר
אני מצרף איזה סירטון של כמה חברה קורעים את המסלול.
http://www.pinkbike.com/video/7980/
|