הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2008 11:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב ש עם תוכן  נווה שלום
נושא: נווה שלום  תאריך: 9/7/2008 11:01:00 AM
מחבר/ת: יניב ש

איזה סגנון שבילים אתה מחפש ?
בעקרון בנו שם מסלול DH טוב ויש עוד כמה סינגים XC לא משהוא מלהיב .
כדי להגיע לתחילת מסלול DH יש להכנס ישר ליער כל הזמן עד שמצד שמאל רואים עמוד חשמל גדול . הסינגל מתחיל מס´ מטרים מצד שמאל של עמוד החשמל.
יש לשים לב שיש לקחת את הפנייה שמאלה כ 10 מטר מתחילת הסינגל .
מתחיל תלול וממשיך זורם מאוד עם קיקרים שזורקים גבוה .

בסוף השביל יש גאפ של כ 1.5 מטר אבל כ- 3 מטר רוחק שצריך לעבור .
ניתן לעקוף אותו אם לא רוצים .

סינגל מומלץ ביותר

אני מצרף איזה סירטון של כמה חברה קורעים את המסלול.

http://www.pinkbike.com/video/7980/



חזרה לפורום