הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2008 12:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב א עם תוכן  איתן.......
נושא: איתן....... תאריך: 9/7/2008 12:10:00 PM
מחבר/ת: יריב א

השאלה כמה עולה התיקון, אני קניתי ת´אופניים לפני שבוע ואני לא מתכוון לשלם לו סכום מופקע.

דבר שני אני רוכב בד"כ בשטח דרדרת ובשטח שהאדמה מאלה באפר ואני מתחפר, הרבה פעמים אני יורד מהאופניים ומתחיל ללכת, עכשיו, האופניים הם דגם מצויין ואני רוצה לנצל את זה, לא קניתי הרי אופניים בשביל ללכת.
על איזה צמיגים אתה ממליץ?

תודה


חזרה לפורום