טקסט הודעת פורום
9/7/2008 6:42:00 PM
איתי קלדרון
בלי להגזים
נושא:
בלי להגזים
תאריך:
9/7/2008 6:42:00 PM
מחבר/ת:
איתי קלדרון
זה הסרטון רכיבה הישראלי הכי טוב שיצא לי לראות..
ועכשיו לעניין: איך המסלול עכשיו? והאם צריך הקפצות?
חזרה לפורום