הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2008 6:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי קלדרון עם תוכן  בלי להגזים
נושא: בלי להגזים תאריך: 9/7/2008 6:42:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון

זה הסרטון רכיבה הישראלי הכי טוב שיצא לי לראות..
ועכשיו לעניין: איך המסלול עכשיו? והאם צריך הקפצות?


חזרה לפורום