נושא: הי,אנחנו מחפשים שבילים חדשים תאריך: 9/7/2008 8:12:00 PM
מחבר/ת: בני גרנות
שיאתגרו אותנו לאחר שכבר חרשנו את חורשים,כרמי יוסף,בן שמן,פארק בריטניה,קנדה,קיסר וכו..ראינו איזשהו סרטון בערוץ הספורט על יער נווה שלום ורצינו מישהו שמכיר אותו ויכול להוביל אותנו ץהאם אתה יכול להוביל אותנו בסינגלים שם? נשמח מאוד 0544732860 בני
|