טקסט הודעת פורום
| 9/7/2008 9:15:00 PM |
|
נושא: יש לי שאלה תאריך: 9/7/2008 9:15:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
איך פותחים מסלול/חלק מחבר? יעני יש לי צמחייה סבוחה וקוצים וכל זה.. איך אני מפנה את זה ואז הופך את זה לסינגל? ואיך אני עושה הרחבה לסינגל קיים? ואיך אני בונה ברמים?
|
חזרה לפורום |
|
|