הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2008 9:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  יש לי שאלה
נושא: יש לי שאלה תאריך: 9/7/2008 9:15:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

איך פותחים מסלול/חלק מחבר?
יעני יש לי צמחייה סבוחה וקוצים וכל זה.. איך אני מפנה את זה ואז הופך את זה לסינגל?
ואיך אני עושה הרחבה לסינגל קיים? ואיך אני בונה ברמים?


חזרה לפורום