טקסט הודעת פורום
| 9/7/2008 10:18:00 PM |
|
נושא: יפה תאריך: 9/7/2008 10:18:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
אגב אני ורומן נלחמנו שם עם הסלע שהיה באמצע ובסוף עקרנו אותו והרחבנו את הסיבוב אבל עדיים יש עץ מפריע שם ובגלל זה תמיד מאבדים מהירות שם בכל אופן בסוף שבוע אני אקפוץ לראן :p
|
חזרה לפורום |
|
|