הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2008 10:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  כמה כסף אתה רוצה להשקיע עוד ?
נושא: כמה כסף אתה רוצה להשקיע עוד ? תאריך: 9/7/2008 10:47:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

תאורטית משתלם יותר לקנות דגם יקר יותר אם כבר ולא לשדרג לבד.
למשל את הדגם הבא שהוא אנטם 3.
במקרה הזה אני חושב שהשיפור אינו שווה את ההפרש במחיר, אפילו אישית הייתי נשאר עם ה-S.
אם יש לך עוד 3000 ש"ח קנה את האנטם 2 שהוא כבר קפיצת מדרגה משמעותית.



חזרה לפורום