הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2008 10:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב ש עם תוכן  הובלה
נושא: הובלה תאריך: 9/8/2008 10:20:00 AM
מחבר/ת: יניב ש

אנחנו מגיעים לשם פעם בחודש בערך לכמה שעות .
אצור קשר כשאדע מתי .
דרך אגב המסלולים הכי מאתגרים ואגרסיביים הם באיזור ירושלים .
תאמין לי שהם יספקו לך אדרנלין בלי סוף.

שם אני נמצא בדרך כלל .
תנסו להגיע למסלולים כמו אורה ,שבע אחיות, הר הרצל , ג´ק הסמוראי, שואבה,יד קנדי אל אבן ספיר ועוד.

זה ליגה שונה לגמרי מחורשים וכרמי יוסף.

דרך אגב את המסלולים האלה וגם את נווה שלום עושים עם הקפצות רכבים .
ניתן לטפס ברכיבה אבל ארוך ומעייף.


חזרה לפורום