נושא: הובלה תאריך: 9/8/2008 10:20:00 AM
מחבר/ת: יניב ש
אנחנו מגיעים לשם פעם בחודש בערך לכמה שעות . אצור קשר כשאדע מתי . דרך אגב המסלולים הכי מאתגרים ואגרסיביים הם באיזור ירושלים . תאמין לי שהם יספקו לך אדרנלין בלי סוף.
שם אני נמצא בדרך כלל . תנסו להגיע למסלולים כמו אורה ,שבע אחיות, הר הרצל , ג´ק הסמוראי, שואבה,יד קנדי אל אבן ספיר ועוד.
זה ליגה שונה לגמרי מחורשים וכרמי יוסף.
דרך אגב את המסלולים האלה וגם את נווה שלום עושים עם הקפצות רכבים . ניתן לטפס ברכיבה אבל ארוך ומעייף.
|