הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2008 10:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב ש עם תוכן  המסלול סבבה לגמרי
נושא: המסלול סבבה לגמרי תאריך: 9/8/2008 10:26:00 AM
מחבר/ת: יניב ש

כמובן קצת מדורדר אבל לא נורא.
רצוי מאוד הקפצות למרות שניתן לטפס עם אופניים .
בראן הראשון תרכבו יחסית לאט כי המסלול מלא הפתעות .
בגאפ האחרון תבואו במהירות כי חבר כבר השאיר את הגלגל האחורי שלומאחור בנחיתה.

תהנו


חזרה לפורום