טקסט הודעת פורום
| 9/8/2008 10:26:00 AM |
|
נושא: המסלול סבבה לגמרי תאריך: 9/8/2008 10:26:00 AM
מחבר/ת: יניב ש
כמובן קצת מדורדר אבל לא נורא. רצוי מאוד הקפצות למרות שניתן לטפס עם אופניים . בראן הראשון תרכבו יחסית לאט כי המסלול מלא הפתעות . בגאפ האחרון תבואו במהירות כי חבר כבר השאיר את הגלגל האחורי שלומאחור בנחיתה.
תהנו
|
חזרה לפורום |
|
|