נושא: חוות דעת על Gary Fisher HiFi Delux תאריך: 9/8/2008 11:02:00 AM
מחבר/ת: בני טוריקה
אני מעוניין להחליף את האופניים שלי ברשותי Haro Shift 5 2007 אני שוקל כ90 ק"ג, לאחרונה ביררתי לגבי Gary Fisher HiFi Delux 2009 שמעתי לא מעט שיש לשלדות של גרי פישר נטייה להסדק האם מישהו יכול לחוות דעה על השלדות של גרי פישר? האם האופניים הנ"ל יתאימו לי ולמישקלי לרכיבות שבילים לא קפיצות? יש מישהו שיכול להביע דעה לגבי האופניים הנ"ל מול TREK E8 ?
|