נושא: יעוץ תאריך: 9/8/2008 11:09:00 AM
מחבר/ת: צחי
שלום אני חדש ומחפש אופניים רוצה המלצה על CANNONDALE הילוכים אחורי XT בולם אחורי FOX FLOUT בולם קידמי מרכזי גנטים MAVIC כפולים מעצורי שמן הדראולים צמיגים MAXXIS האם הן טובות וכמה לדעתכם אני צריך לשלם (יש לי תקציב של 2500-3000). תודה :confused:
|