טקסט הודעת פורום
| 9/8/2008 12:07:00 PM |
|
נושא: חסרים פרטים חשובים תאריך: 9/8/2008 12:07:00 PM
מחבר/ת: David Lorintsy
מהו דגם השלדה (לקנונדייל הרבה דגמים)? מהו הבולם הקדמי (מה הכוונה "..מרכזי" )? מאיזו חברה ודגם המעצורים (יש מעצורים שעולים 1000 ויש מעצורים שעולים 3000)? בני כמה האופניים ומה מצבם?
|
חזרה לפורום |
|
|