טקסט הודעת פורום
| 9/8/2008 12:17:00 PM |
|
נושא: יעוץ תאריך: 9/8/2008 12:17:00 PM
מחבר/ת: צחי זימן
קודם כל תודה מה דעתך על HARO R5 מעביר אחורי: LX , קידמי: דאור , שיפטרים: דאור קראנק - טרוואטיב פיירקס , ברקס דיסק מכני- מצוין גלגלי טיובלס צמיגים של MAXSIS בולם אחורי וקידמי של רוק שוק
|
חזרה לפורום |
|
|