הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2008 12:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי זימן עם תוכן  יעוץ
נושא: יעוץ  תאריך: 9/8/2008 12:17:00 PM
מחבר/ת: צחי זימן

קודם כל תודה
מה דעתך על
HARO R5
מעביר אחורי: LX , קידמי: דאור , שיפטרים: דאור
קראנק - טרוואטיב פיירקס , ברקס דיסק מכני- מצוין
גלגלי טיובלס צמיגים של MAXSIS
בולם אחורי וקידמי של רוק שוק


חזרה לפורום