טקסט הודעת פורום
| 9/8/2008 5:52:00 PM |
|
נושא: איזה בולם קדמי יש לך? תאריך: 9/8/2008 5:52:00 PM
מחבר/ת: דורון וידה
לי יש אוטרו קומפ, והבולם הקדמי של סאוןטור מאפשר רק לשחק עם הריבאונד וכו´ (לא שאי פעם שמתי לב להבדלים). הטריק הכי טוב לביטול בובינג בעליות הוא פשוט להעביר את משקל הגוף קדימה ולא לפדל כמו חורני.
|
חזרה לפורום |
|
|