הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2008 5:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון וידה עם תוכן  איזה בולם קדמי יש לך?
נושא: איזה בולם קדמי יש לך? תאריך: 9/8/2008 5:52:00 PM
מחבר/ת: דורון וידה

לי יש אוטרו קומפ, והבולם הקדמי של סאוןטור מאפשר רק לשחק עם הריבאונד וכו´ (לא שאי פעם שמתי לב להבדלים).
הטריק הכי טוב לביטול בובינג בעליות הוא פשוט להעביר את משקל הגוף קדימה ולא לפדל כמו חורני.


חזרה לפורום