טקסט הודעת פורום
| 9/8/2008 9:07:00 PM |
|
נושא: אשמח מאוד אם תוכל לארגן בקרוב תאריך: 9/8/2008 9:07:00 PM
מחבר/ת: בני גרנות
מסלול לאזור זה ולהוביל אותנו.דרך אגב רכבתי באורה לפני מספר שבועות היה אחלה רכבנו גם את נחל חלילים שהיה טוב ,7 מעינות התברברנו והלכנו לאיבוד.בכל מקרה נווה שלום נשמע מבטיח מחכה לטלפון 0544732860
|
חזרה לפורום |
|
|