הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2008 10:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי דגן עם תוכן  מה אתה הולך לעשות עם האופניים?
נושא: מה אתה הולך לעשות עם האופניים? תאריך: 9/8/2008 10:19:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן

הסטמפג´אמפר דגם מצויין, בין היותר טובים לXC/AM.
אני מציע לך גם לנסות את הMount Vision של מארין לXC/AM, אופניים מעולים.


חזרה לפורום