טקסט הודעת פורום
| 9/8/2008 10:19:00 PM |
|
נושא: מה אתה הולך לעשות עם האופניים? תאריך: 9/8/2008 10:19:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן
הסטמפג´אמפר דגם מצויין, בין היותר טובים לXC/AM. אני מציע לך גם לנסות את הMount Vision של מארין לXC/AM, אופניים מעולים.
|
חזרה לפורום |
|
|