הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2008 2:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני טוריקה עם תוכן  חוות דעת על Gary Fisher HiFi Delux
נושא: חוות דעת על Gary Fisher HiFi Delux תאריך: 9/9/2008 2:26:00 PM
מחבר/ת: בני טוריקה

אני מעוניין להחליף את האופניים שלי ברשותי Haro Shift 5 2007
אני שוקל כ 90 ק"ג, לאחרונה ביררתי לגבי Gary Fisher HiFi Delux 2009
שמעתי לא מעט שיש לשלדות של גרי פישר נטייה להסדק
האם מישהו יכול לחוות דעה על השלדות של גרי פישר?
האם האופניים הנ"ל יתאימו לי ולמישקלי לרכיבות שבילים לא קפיצות?
יש מישהו שיכול להביע דעה ולהצביע על הבדלים לגבי האופניים הנ"ל מול TREK E8 ?



חזרה לפורום