טקסט הודעת פורום
| 9/9/2008 3:12:00 PM |
|
נושא: עזרה בבחירת אופניי AM תאריך: 9/9/2008 3:12:00 PM
מחבר/ת: shai
היי,
מעוניין לשדרג את האופניים שלי, אני רוכב XC/AM. אני מתלבט בין SC Blur LT, Yeti 575, Titus Motolite. אשמח לקבל המלצות/רשמים חוויות וניסיון.
תודה, שי
|
חזרה לפורום |
|
|