נושא: מתלבט תאריך: 9/9/2008 4:22:00 PM
מחבר/ת: Tbone s
היתה לי את אותה התלבטות עד לפני שבועיים. הלכתי על הייטי החדשות. SC - אפניים מדהימות, שירות מצמן בחיפה הזוי = ירד מהפרק טיטוס - מחיר מטורף קניתי את הייטי, במילה אחת חלום. עם פוקס טלאס 160 מקדימה יורדות כמו דאונהיל, מכווצים ל- 100, עולות כמו קרוס קאנטרי קליל. נהנה מכל רגע.
|