הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2008 4:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tbone s עם תוכן  מתלבט
נושא: מתלבט תאריך: 9/9/2008 4:22:00 PM
מחבר/ת: Tbone s

היתה לי את אותה התלבטות עד לפני שבועיים. הלכתי על הייטי החדשות.
SC - אפניים מדהימות, שירות מצמן בחיפה הזוי = ירד מהפרק
טיטוס - מחיר מטורף
קניתי את הייטי, במילה אחת חלום.
עם פוקס טלאס 160 מקדימה יורדות כמו דאונהיל, מכווצים ל- 100, עולות כמו קרוס קאנטרי קליל. נהנה מכל רגע.


חזרה לפורום