טקסט הודעת פורום
| 9/9/2008 5:06:00 PM |
|
נושא: טיטוס תאריך: 9/9/2008 5:06:00 PM
מחבר/ת: shai povodovski
צודק, אבל על הטיטוס יש מבצע עכשיו, כ 15000 על רמת אבזור LC/XT. ניסיתי את שתיהם - מעולות !!! למרות שנראה כאילו הטיטוס יותר "עדינות".
טוב,
נראה ונחליט, תודה
|
חזרה לפורום |
|
|