הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2008 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר קומפורט עם תוכן  מוטו לייט VS יטי 575
נושא: מוטו לייט VS יטי 575 תאריך: 9/9/2008 5:40:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט

בתור אחד שניסה את היטי (בין הזוגות הראשונים ביבוא אישי) נמכרו לפני חודשיים והמוטו לייט (בעלים גאה היום)
במאמר מוסגר - הבלייר ירדו מהפרק בגלל בעיית המיסבים - בעיה שחוזרת על עצמה בכל הדגמים.
הנה כמה דגשים:
אין צורך לציין שמדובר בשתי שלדות מעולות אך תתפלא, שונות מאוד למרות הנתונים היבשים.

יטי
יתרונות:
מאוד רכות ומפנקות
מגהצות מדהים
מאוד ורסטיליות
חסרונות:
למרות בולם מתקצר מקדימה ופלטפורמה יציבה מאחור יש מחיר לא פשוט בעליה
לא מדויקות מספיק
תחושה מעט כבדה
שורה תחתונה:
עדיף למי שעושה אולמאונטיין אבל עם נטיה רצינית לחלק הירידה של המאונטיין

מוטו לייט
יתרונות:
מדויקות בצורה יוצאת דופן
מטפסות כמו XC
מהלך אחורי ניתן לשינוי 4"\5"
משקל
חסרונות:
מחיר
קשיחות מעט (מעבר להרגשה אין לך שום השלכות, עוברות מכשולים בדיוק כמו היטי)

שורה תחתונה
לדעתי עדיפות על היטי. במידה והמחיר מנוטרל, אין כאן דילמה.

* לידעתך, יש אפשרות להביא את האופניים בשלומתם באופן עצמאי במחיר מפתיע מאוד (שונה מאוד מהמחיר בארץ). אם אתה צריך יעוץ אשמח לעזור...


חזרה לפורום