נושא: מוטו לייט VS יטי 575 תאריך: 9/9/2008 5:40:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט
בתור אחד שניסה את היטי (בין הזוגות הראשונים ביבוא אישי) נמכרו לפני חודשיים והמוטו לייט (בעלים גאה היום) במאמר מוסגר - הבלייר ירדו מהפרק בגלל בעיית המיסבים - בעיה שחוזרת על עצמה בכל הדגמים. הנה כמה דגשים: אין צורך לציין שמדובר בשתי שלדות מעולות אך תתפלא, שונות מאוד למרות הנתונים היבשים.
יטי יתרונות: מאוד רכות ומפנקות מגהצות מדהים מאוד ורסטיליות חסרונות: למרות בולם מתקצר מקדימה ופלטפורמה יציבה מאחור יש מחיר לא פשוט בעליה לא מדויקות מספיק תחושה מעט כבדה שורה תחתונה: עדיף למי שעושה אולמאונטיין אבל עם נטיה רצינית לחלק הירידה של המאונטיין
מוטו לייט יתרונות: מדויקות בצורה יוצאת דופן מטפסות כמו XC מהלך אחורי ניתן לשינוי 4"\5" משקל חסרונות: מחיר קשיחות מעט (מעבר להרגשה אין לך שום השלכות, עוברות מכשולים בדיוק כמו היטי) שורה תחתונה לדעתי עדיפות על היטי. במידה והמחיר מנוטרל, אין כאן דילמה.
* לידעתך, יש אפשרות להביא את האופניים בשלומתם באופן עצמאי במחיר מפתיע מאוד (שונה מאוד מהמחיר בארץ). אם אתה צריך יעוץ אשמח לעזור...
|