הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2008 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  "נטיה להיסדק"
נושא: "נטיה להיסדק" תאריך: 9/9/2008 6:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש לכל השלדות. תלוי מה עושים איתן. גם שלדות קצה יקרות ונחשבות נסדקות ואף נשברות.

אני לא יודע ממי שמעת את זה. אולי יש לו אינטרס, ואולי יש משהו במבנה או בתכנון שבאמת מעודד סדקים, אבל מכיון שרוב האופניים (כולל טרק וגארי-פישר, ועוד הרבה מותגים מוערכים) מיוצרים באותם מפעלים בטייוואן, אין להניח שאיכות היצור היא הבעיה.

אותי יותר מעניין השרות של היבואן, בהקשר של הכרה באחריות במקרה הצורך.
אם אתה שקט בעניין הזה, אז לא צריכה להיות בעיה, ומכיון שאתה מעמיד אותם מול אופניים של טרק, זה תחת אותה מטריה, והדאגות שלך צריכות להיות דומות לגבי שני הדגמים.


חזרה לפורום