הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2008 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  שריטה באופניים
נושא: שריטה באופניים תאריך: 9/9/2008 7:40:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

שלום..
היום נסעתי במקום עם הרבה סלעים וכתוצאה מכך השלדה של האופניים נשרטה לי(שריטה די עמוקה)..
האופניים חדשות והיה לי חבל למרות שזה כולה שריטה..
הייתי רוצה לדעת איך אני מתקן אותה,חשבתי אולי על לצבוע בלק כמו של הציפורניים.
יש גם את הצבע הזה שמקבלים עם הקניה של האופניים פשוט אני עובד בחנות של אופניים אז יש שם צבע אבל הוא לא מתאים לאופניים שלי...
ראיתי את הההודעה עם המדברה שאפשר להדביק על השריטה אבל הבעיה אצלי שזה במקום רגיש יותר כי במקום שעוברת השריטה יש פס לבן והשאר שחור..
אשמח לשמוע רעיונות איך לפתור את הבעיה..

תודה


חזרה לפורום