הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/10/2008 9:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tbone s עם תוכן  ייטי 2008 שונות קצת
נושא: ייטי 2008 שונות קצת תאריך: 9/10/2008 9:38:00 AM
מחבר/ת: Tbone s

הדגם החדש שונה במקצת מהישנות. נדמה לי שהמשולש האחורי שונה וכיום כולו קרבון. בכל אופן אני לא מרגיש שום בעיה בעליות, להפך, עם משקל של 13.7 וזווית קרוס קאנטרי (כשהבולם על 100) אני מטפס נהדר.
אבל אולי זה רק בגלל שהאופניים הקודמות שלי היו קונה... :D


חזרה לפורום